Klachtenregeling

Als je een klacht hebt over de service, de producten of iets anders, dan hoort Nanaa's dit graag. Klanttevredenheid staat immers hoog in het vaandel. Mocht de klacht gaan over een gebrek wat betreft een artikel die je bij Nanaa's gekocht hebt, ontvangen we in de e-mail ook graag een duidelijke foto van het betreffende artikel waarin de aard van de klacht zichtbaar is. Je kunt deze klacht richten in een e-mail aan klantenservice@nanaas.nl t.a.v. Rianne van der Putten, waarna je klacht zal worden behandeld (binnen 14 dagen na ontvangst) en naar tevredenheid zal worden opgelost.

N.B.: is het product beschadigd bij je aangekomen? Neem zo snel mogelijk contact op (het liefst binnen 24 uur na ontvangst van het product), met een duidelijke foto van het kapotte artikel, via klantenservice@nanaas.nl. Nanaa's zal dan zo spoedig mogelijk contact met je opnemen om het op te lossen.

We raden je aan om klachten eerst bij Nanaa's kenbaar te maken door een e-mail te sturen naar bovenstaand e-mailadres. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

  WebwinkelKeur
Nanaa's is aangesloten bij Stichting WebwinkelKeur. Wanneer klachten niet in onderling overleg opgelost kunnen worden, kun je je wenden tot Stichting WebwinkelKeur (http://www.webwinkelkeur.nl/), zij zullen gratis bemiddelen.

Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heb je de mogelijkheid om de klacht te laten behandelen door de door Stichting WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie. De uitspraak hiervan is bindend en zowel de consument als Nanaa's stemmen in met deze uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaald dienen te worden aan de desbetreffende commissie. 

Meer weten over onze klantenservice?
Bekijk onze speciale klantenservice-pagina, waar je ook onze Veelgestelde vragen (FAQ) kunt vinden. Zit het antwoord hier niet bij? Stuur ons een e-mail via klantenservice@nanaas.nl of bel 06-214 10 214 (bekijk hier de openingstijden).

© 2014 - 2021 Nanaa's Online Conceptstore | sitemap | rss