KLACHTENREGELING

Als je een klacht hebt over de service, de producten of iets anders, dan hoort Nanaa's dit graag. Klanttevredenheid staat immers hoog in het vaandel. Mocht de klacht gaan over een gebrek wat betreft een artikel die je bij Nanaa's gekocht hebt, ontvangen we in de e-mail ook graag een duidelijke foto van het betreffende artikel waarin de aard van de klacht zichtbaar is. Je kunt deze klacht richten in een e-mail aan klantenservice@nanaas.nl t.a.v. Rianne van der Putten, waarna je klacht zal worden behandeld (binnen 14 dagen na ontvangst) en naar tevredenheid zal worden opgelost.

We raden je aan om klachten eerst bij Nanaa's kenbaar te maken door een e-mail te sturen naar bovenstaand e-mailadres. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Meer weten over onze klantenservice?
Bekijk onze speciale klantenservice-pagina, waar je ook onze Veelgestelde vragen (FAQ) kunt vinden. Zit het antwoord hier niet bij? Stuur ons een e-mail via klantenservice@nanaas.nl of bel 06-214 10 214. Je mag ook 7 dagen per week een Whatsapp-berichtje sturen naar bovenstaand telefoonnummer, je krijgt dan binnen 30 minuten antwoord.

© 2014 - 2019 Nanaa's | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie