Klantenservice
We're happy when you're happy! Mocht je vragen of opmerkingen hebben over een product of je bestelling: neem gerust contact op.
Webshop
De webshop is onderdeel van Ontwerpstudio Nanaa, studio voor grafisch ontwerp en interieurvormgeving van ontwerpster Rianne van der Putten. De studio is gevestigd in Helmond en ingeschreven bij de KvK onder nummer 53886275. Bekijk hier de contact- en bedrijfsgegevens.
Daarnaast ben ik officiële designpartner van Mijnwebwinel en ontwerp ik ook graag voor andere webshops. Al meer dan 30+ webshops gingen je voor! Meer weten? Lees hier meer over mijn werkzaamheden op de pagina Ontwerp Mijnwebwinkel.
Contact opnemen
Bij voorkeur stuur je bij vragen een e-mail naar info@nanaas.nl. Er wordt naar gestreefd om e-mails binnen 1 á 2 werkdagen te beantwoorden (afhankelijk van drukte of feestdagen, hierdoor kan deze termijn oplopen, graag je begrip).
Op vrijdag tussen 9.00 en 17.00 uur kun je telefonisch contact opnemen (Rianne van der Putten, 06-214 10 214). Overige dagen kun je ook contact opnemen via Whatsapp, je ontvangt dan binnen 30 minuten een reactie (binnen onderstaande openingstijden).
Ma t/m do | 09.00 - 17.00 uur | |
Vrijdag | 09.00 - 17.00 uur | telefonisch & Whatsapp |
Zaterdag | 10.00 - 15.00 uur |
Veilig bestellen & betalen
Bij Nanaa's kun je veilig en gemakkelijk betalen via iDEAL (Nederland) of Bancontact (België). Ook kun je kiezen voor achteraf betalen via Klarna (Nederland en België, + € 1,50), betalen via creditcard (wereldwijd, + € 1,-) en Apple Pay. Lees hier meer over de betaalwijzen en mogelijkheden.
Verzenden
Alle bestellingen worden verstuurd via PostNL, verzendkosten zijn € 4,95 voor Nederland, € 7,95 voor België en € 12,- voor Duitsland. Bestellingen worden binnen 1-2 werkdagen verzonden. Lees hier meer over de verzending en levertijden.
Klantbeoordeling
Nanaa's wordt door haar klanten beoordeeld met een 9+! Reviews worden verzameld via het platform van Webwinkelkeur. Lees hier meer over de klantbeoordelingen.
Retourneren en klachten
Ben je niet tevreden of heb je spijt van je aankoop? Binnen 14 dagen na ontvangst kun je de artikelen retourneren. Lees hier meer over het retourbeleid (herroepingsrecht). Heb je een klacht? Lees hier meer over de klachtenregeling.
Veelgestelde vragen
Heb je een vraag over bestellingen, de producten, verzendkosten, bezorgen, klachten, retourneren of de webshop? Dan is de kans groot dat je vraag beantwoord wordt in de veelgestelde vragen. Mocht het antwoord hier niet tussen staan kun je altijd contact opnemen zoals hierboven staat omschreven.
Algemene voorwaarden
Lees de algemene voorwaarden hier.