Klantenservice

We're happy when you're happy! Mocht je vragen of opmerkingen hebben over een product of je bestelling: neem gerust contact op.
 

Webshop

De webshop is onderdeel van Ontwerpstudio Nanaa, studio voor grafisch ontwerp en interieurvormgeving van ontwerpster Rianne van der Putten. De studio is gevestigd in Helmond en ingeschreven bij de KvK onder nummer 53886275. Bekijk hier de contact- en bedrijfsgegevens. Meer over mij weten?

Ik ben officiële designpartner van Mijnwebwinkel en ontwerp ook graag voor andere webshops. Benieuwd wat ik voor jou kan betekenen? Lees hier meer over mijn werkzaamheden voor Mijnwebwinkel-shops. 

 

Veilig betalen

Bij Nanaa's kun je veilig en gemakkelijk betalen via iDEAL (Nederland) of Bancontact (België). Ook kun je kiezen voor achteraf betalen via Klarna (+ € 1,50).

         

Betaal je liever niet op deze wijze? Je kunt ook kiezen voor 'vooraf overmaken' (per overboeking op IBAN NL14 KNAB 0205 7885 48, op naam van Ontwerpstudio Nanaa). Nadat de betaling is ontvangen wordt je bestelling ingepakt en verstuurd binnen 1 á 2 werkdagen. Bestel je uit naam van een onderneming? Neem dan contact met op om te kunnen betalen via factuur (enkel voor zakelijke klanten).
 

Verzenden

Alle bestellingen worden verstuurd via PostNL, verzendkosten zijn € 4,95 voor Nederland en € 7,95 voor België (per 1 februari 2021). Bestellingen worden in 1-2 werkdagen verzonden. 

 

Contact opnemen

Bij voorkeur stuur je bij vragen een e-mail naar info@nanaas.nlEr wordt naar gestreefd om e-mails binnen 1 á 2 werkdagen te beantwoorden (afhankelijk van drukte, hierdoor kan deze termijn oplopen). 

Je kunt ook contact opnemen via telefoon (Rianne van der Putten, 06-214 10 214), bij geen gehoor graag inspreken op de voicemail, dan neem ik zo spoedig mogelijk contact met je op. Je mag ook een Whatsapp-berichtje sturen naar bovenstaand telefoonnummer, dan krijg je binnen 30 minuten reactie (binnen onderstaande tijden).

Houd bij het contact opnemen via telefoon of Whatsapp rekening met de onderstaande openingstijden:

Maandag t/m woensdag 16.30 - 19.30 uur
Donderdag en vrijdag 09.00 - 17.00 uur
Zaterdag 10.00 - 15.00 uur

Je kunt ook eenvoudig chatten met Rianne (eigenaresse van Nanaa's) via de website. Wanneer je klikt op de blauwe cirkel met spreekwolk rechts in beeld opent het chatvenster. Stel hier eenvoudig en snel je vraag. Ben ik offline? Laat je e-mailadres achter en ik stuur je zo snel mogelijk een e-mail.

 

Retourneren en klachten

Ben je niet tevreden of heb je spijt van je aankoop? Binnen 14 dagen na ontvangst kun je de artikelen retourneren. Lees hier meer over het retourbeleid (herroepingsrecht). Heb je een klacht? Lees hier meer over Nanaa's klachtenregeling.

 

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over bestellen, producten, verzendkosten, bezorgen, klachten & retourneren of de webshop? De kans is groot dat je vraag beantwoord wordt in de veelgestelde vragen. Mocht het antwoord hier niet tussen staan kun je altijd contact opnemen zoals hierboven omschreven.

 

Algemene voorwaarden

Lees de algemene voorwaarden hier.

© 2014 - 2021 Nanaa's Online Conceptstore | sitemap | rss