Klantenservice

We're happy when you're happy! Mocht je vragen of opmerkingen hebben over een product of je bestelling: neem gerust contact op.

Webshop
De webshop is onderdeel van Ontwerpstudio Nanaa, studio voor grafisch ontwerp en interieurvormgeving van ontwerpster Rianne van der Putten. De studio is gevestigd in Helmond en ingeschreven bij de KvK onder nummer 53886275. Bekijk hier de contact- en bedrijfsgegevens. Meer over mij weten?

Veilig betalen
Bij Nanaa's kun je veilig en gemakkelijk betalen via iDEAL (Nederland) of Bancontact (België). Ook kun je kiezen voor achteraf betalen via Klarna (+ € 1,50).

         

Betaal je liever niet op deze wijze? Je kunt ook kiezen voor 'vooraf overmaken' (per overboeking op IBAN NL14 KNAB 0205 7885 48, op naam van Ontwerpstudio Nanaa). Nadat de betaling is ontvangen wordt je bestelling ingepakt en verstuurd binnen 1 á 2 werkdagen. Bestel je uit naam van een onderneming? Neem dan contact met op om te kunnen betalen via factuur (enkel voor zakelijke klanten).

Verzendkosten
Alle bestellingen worden verstuurd via PostNL, verzendkosten zijn € 4,95 voor Nederland en € 7,95 voor België (per 1 februari 2021).


Contact opnemen
Je kunt contact opnemen via telefoon (Rianne via 06-214 10 214, werkdagen 09.00-17.00 uur, zaterdag 10.00-16.00 uur), bij geen gehoor kun je altijd inspreken op de voicemail of een e-mail sturen naar info@nanaas.nl. E-mails worden dagelijks (ook in het weekend) beantwoord. Je mag ook 7 dagen per week een Whatsapp-berichtje sturen naar bovenstaand telefoonnummer, je krijgt dan binnen 30 minuten antwoord (tussen bovenstaande tijden).

Je kunt ook eenvoudig chatten met Rianne (eigenaresse van Nanaa's) via de website. Wanneer je klikt op de blauwe cirkel met spreekwolk rechts in beeld opent het chatvenster. Stel hier eenvoudig en snel je vraag. Ben ik offline? Laat je e-mailadres achter en ik stuur je zo snel mogelijk een e-mail.

Retourneren of klachten
Ben je niet tevreden of heb je spijt van je aankoop? Binnen 14 dagen
(I.v.m. drukte bij PostNL i.v.m. de coronacrisis verlengen wij de retourperiode naar 30 dagen) na ontvangst kun je de artikelen retourneren. Lees hier meer over het retourbeleid (herroepingsrecht). Heb je een klacht? Lees hier meer over Nanaa's klachtenregeling.

Veelgestelde vragen
Heb je een vraag over bestellen, producten, verzendkosten, bezorgen, klachten & retourneren of de webshop? De kans is groot dat je vraag beantwoord wordt in de veelgestelde vragen. Mocht het antwoord hier niet tussen staan kun je altijd contact opnemen zoals hierboven omschreven.

Algemene voorwaarden
Lees de algemene voorwaarden hier.

© 2014 - 2021 Nanaa's Online Conceptstore | sitemap | rss