Veelgestelde vragen

Mocht je een vraag hebben, lees hieronder dan eerst bij de veelgestelde vragen of het antwoord erbij staat. Mocht je het antwoord op je vraag niet kunnen vinden, stuur je bij voorkeur een e-mail naar klantenservice@nanaas.nl. Er wordt naar gestreefd om e-mails binnen 1 á 2 werkdagen te beantwoorden. 

Op vrijdag tussen 9.00 en 17.00 kun je telefonisch contact met me opnemen (Rianne van der Putten, 06-214 10 214). Overige dagen kun je contact opnemen via Whatsapp, je ontvangt dan binnen 30 minuten een reactie (binnen onderstaande openingstijden).

Ma t/m do09.00 - 17.00 uurWhatsapp
Vrijdag09.00 - 17.00 uurtelefonisch & Whatsapp
Zaterdag10.00 - 15.00 uurWhatsapp


Je kunt ook eenvoudig chatten via de website. Wanneer je klikt op de blauwe cirkel met spreekwolk rechts in beeld opent het chatvenster. Stel hier eenvoudig en snel je vraag. Ben ik offline? Laat je e-mailadres achter met je vraag en ik stuur je zo snel mogelijk een e-mail.

Vragen over: Bestellen - BetalenProducten - Verzenden - Bezorgen - Klachten & retourneren - Keurmerk & klantbeoordelingAuteursrecht - Webshop 

 

Bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Bij ieder product die je in de webshop ziet kun je kiezen voor 'Voeg toe aan winkelwagen'. Kies eerst een aantal en/of maat van het product, waarna je het product in de winkelwagen kunt plaatsen. Door te klikken op 'Winkelwagen' zie je de inhoud, en de stap waarin je je bevindt in het bestelproces (stap 1 van 4). Bij iedere stap wordt uitgelegd wat gedaan moet worden, en wanneer je de betaling uit kunt voeren (iDEAL, Klarna achteraf betalen, vooraf overmaken of betalen bij afhalen). Na het doorlopen van alle stappen is de bestelling geplaatst en krijg je via e-mail een bevestiging.

Kan ik hulp krijgen bij bestellen?
Geen enkel probleem! Bij voorkeur stuur je een e-mail naar klantenservice@nanaas.nl. Je kunt ook via telefoon, Whatsapp of de online chat contact opnemen. Let op: bekijk bovenaan deze pagina de openingstijden en hoe snel en wanneer je een reactie kunt verwachten. In verband met drukte kan dit uiteraard afwijken. 

Zijn alle producten op voorraad in de webshop? 
In principe zijn alle producten in de webshop ook daadwerkelijk op voorraad, tenzij anders aangegeven. Er wordt naar gestreefd om producten die uitverkocht zijn van de website af te halen of dit te vermelden, om teleurstelling te voorkomen. Bij ieder product kun je ook precies zien hoeveel er nog op voorraad is (wijzigingen voorbehouden), dit is ook handig als je meerdere stuks van hetzelfde product wil aanschaffen. Benieuwd of een bepaald product weer op voorraad komt? Stuur dan een e-mail naar klantenservice@nanaas.nl of neem telefonisch contact op (binnen openingstijden, zie bovenaan deze pagina).

Kan mijn bestelling als cadeau ingepakt worden?
Uiteraard! Geef in je winkelwagen bij stap 2 onder 'Eventuele opmerkingen' aan dat het graag ingepakt moet worden, en Nanaa's pakt het gratis voor je in. Meer informatie over onze cadeauservice vind je hier. Het cadeautje kan ook direct bij degene voor wie het cadeautje is afgeleverd worden, zie hiervoor 'Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?', hieronder.

Kan ik korting krijgen op mijn bestelling?
Eens in de zoveel tijd geeft Nanaa's zelf kortingscodes uit, welke in een bepaalde periode geldig zijn. Als je op de hoogte wilt blijven van kortingscodes kun je je inschrijven voor de nieuwsbrief of Nanaa's volgen op Instagram of Facebook. Uiteraard kun je door middel van een gekregen cadeaubon van Nanaa's ook korting krijgen op je bestelling. Als kleine ondernemer werk ik met zo eerlijk mogelijke prijzen. Daarom zal Nanaa's ook niet meedoen met (extreme) kortingsacties rondom bijvoorbeeld Black Friday.

En wist je dat je ook kans maakt op shoptegoed wanneer je een foto met jouw product deelt op Instagram? Deel je foto met #nanaasonlineconceptstore en ik verloot iedere maand shoptegoed onder de gedeelde foto's! De winnaar krijgt persoonlijk bericht.

Wat voor cadeautje krijg ik bij mijn bestelling?
Bij iedere bestelling krijg je een kleinigheidje erbij, zonder dat je daar iets voor hoeft te doen. Gewoon omdat Nanaa's het zo leuk vindt dat je een bestelling hebt geplaatst! Afhankelijk van het seizoen kan dit bijvoorbeeld een armbandje, wenskaart(en) o.i.d. zijn.

Wat is 'Kies je cadeau?
Naast een kleinigheidje bij je bestelling (die je altijd krijgt - zie de vraag hierboven), mag je bij besteding van een bepaald bedrag óf bij geselecteerde artikelen ook een eigen cadeau uitzoeken. De cadeaus waar je uit kunt kiezen en wat je daarvoor moet doen vind je op de pagina 'Kies je cadeau'.

N.B. Wanneer je een van de kortingscodes van 'Kies je cadeau' invult bij je bestelling, zal er ook een korting van € 0,01 bij je bestelling staan. Dit zorgt ervoor dat ik kan zien welke code je hebt ingevuld en welk cadeautje ik bij je bestelling mag doen! En die extra cent korting voor jou is natuurlijk mooi meegenomen. 

^ Terug naar boven

 

Betalen

Hoe kan ik betalen in de webshop?
In de winkelwagen kun je direct de betaalwijze kiezen (je rekening wordt hier nog niet belast). Bij Nanaa's kun je veilig en gemakkelijk betalen via iDEAL (Nederland) of Bancontact (België). Ook kun je kiezen voor achteraf betalen via Klarna (Nederland en België, + € 1,50).

         

Betaal je liever niet op deze wijze? Je kunt ook kiezen voor 'vooraf overmaken' (per overboeking op IBAN NL14 KNAB 0205 7885 48, op naam van Ontwerpstudio Nanaa). Nadat de betaling is ontvangen wordt je bestelling ingepakt en verstuurd binnen 1 á 2 werkdagen. Je kunt ook kiezen voor 'Betalen bij afhalen' wanneer je je bestelling op wil komen halen. Je kunt dan ter plekke betalen via een betaalverzoek (QR). 

Wil je een zakelijke bestelling plaatsen of bestel je uit naam van een onderneming? Dan is het mogelijk om via bovenstaande betaalmethoden te betalen. Wil je achteraf betalen via factuur? Stuur dan een e-mail naar klantenservice@nanaas.nl voor de mogelijkheden. Overigens ontvang je bij iedere betaalwijze automatisch een factuur per e-mail voor je eigen administratie.

Hoe werkt betalen via Klarna Achteraf Betalen?
In het bestelproces selecteer je 'Klarna Achteraf Betalen' als betaalmethode. Er wordt hiervoor een kleine vergoeding van € 1,50 per bestelling gevraagd. Kies je voor het eerst voor Klarna? Dan maak je je een Klarna-account aan, waar je je naam, factuuradres, geboortedatum, telefoonnummer en e-mailadres invult. Bij terugkerende bestellingen vul je enkel je e-mailadres, telefoonnummer en geboortedatum in bij Klarna (via het online portaal of de Klarna-app). Na het voltooien van de bestelling krijg je een e-mail van Klarna met een betaalverzoek. Dit bedrag wordt toegevoegd aan het openstaande bedrag in je Klarna-account. Je kunt vervolgens binnen 30 dagen betalen via het online portaal van Klarna of de Klarna-app op de manier van jouw voorkeur. Dit geldt voor zowel klanten uit Nederland als België.

Lees hier de Klarna algemene voorwaarden voor Nederland
Lees hier de Klarna algemene voorwaarden voor België

Kan ik ook met een cadeaubon betalen?
Ja, je kunt met de Nanaa's cadeaubon betalen. Deze bestel je eenvoudig in de webshop en wordt bij je thuis bezorgd verpakt in een leuke envelop met een extraatje erbij. Er zijn verschillende cadeaubonnen voor je beschikbaar, van €5 tot €100. Bij iedere cadeaubon krijg je €1,- tegoed van mij cadeau, dus een kadobon van bijvoorbeeld €35,- kost je maar €34,-. Bij een cadeaubon van €100,- krijg je zelfs €5,- tegoed van mij cadeau! De cadeaubon is gedrukt op stevig papier (A6-formaat) en wordt verpakt in een leuke envelop met een extraatje erbij (bijvoorbeeld een armbandje, droogbloemen o.i.d.). Op de cadeaubon vind je een code die je toe kunt voegen aan de winkelwagen, waarna het bedrag meteen wordt verrekend.

Wil je iemand verrassen met een cadeaubon? De cadeaubon kan ook direct bij de ontvanger afgeleverd worden, zie hiervoor 'Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?', hieronder. 

Ben je op zoek naar een ander bedrag of wil je een digitale cadeaubon ontvangen? Stuur een e-mail, dan wordt er een cadeaubon op maat voor je gemaakt.

^ Terug naar boven

 

Producten

Kan ik de producten ergens bekijken?
Alle producten kun je in webshop bekijken, met diverse foto's en informatie over de producten. Nanaa's heeft geen fysieke winkel en is een online conceptstore, dus helaas kun je de producten niet in het echt komen bekijken. Wil je meer informatie of foto's van een bepaald product? Stuur dan een e-mail naar klantenservice@nanaas.nl

Komen de kleuren van de artikelen in de webshop altijd overeen met de geleverde producten?
Natuurlijk. Wel kunnen kleuren op een foto op ieder beeldscherm er anders uit zien. Nanaa's probeert je zo goed mogelijk te informeren over de juiste kleur van het product, maar in werkelijkheid kan het iets afwijken van de foto. Er wordt veel aandacht besteedt aan de fotografie van de producten in de webshop, om je zo goed mogelijk te informeren over de kleur en het materiaal. Helaas kunnen hier geen rechten aan worden ontleend. 

^ Terug naar boven

 

Verzenden

Wat zijn de verzendkosten?
Alle bestellingen worden verstuurd via PostNL, verzendkosten zijn € 4,95 voor Nederland en € 7,95 voor België (per 1 februari 2021). Pakketten zwaarder dan 10 kg brengen extra kosten met zich mee, en Nanaa's hanteert hiervoor de standaardtarieven van PostNL. Nanaa's hanteert een gratis verzending bij een bestelling > € 75,- (excl. verzendkosten) voor Nederland en België.

Goed om te weten: ik hanteer een lager verzendtarief richting klanten dan ik betaal aan PostNL. Vanaf 2023 hanteert PostNL ook een energietoeslag op ieder pakket, maar deze bereken ik tot op heden (nog) niet door aan de klanten. Om die reden hanteer ik een minimale besteding van € 75,- voor gratis verzending. Graag je begrip!

Je kunt er ook voor kiezen om je bestelling bij een PostNL locatie op te halen. Met 3.400 PostNL locaties in Nederland en 1.100 in België is er altijd wel een in de buurt te vinden!

Ik wil mijn bestelling graag op komen halen, kan dat?
Uiteraard! Nanaa's Online Conceptstore is gevestigd in Helmond. Kies bij je bestelling bij 'Verzending' voor 'Afhalen bij winkelier' (enkel op afspraak). Je betaalt je bestelling via iDEAL of vooraf overmaken, waarna ik je bestelling voor je klaarzet. Indien je bij je bestelling kiest voor 'Betalen bij afhalen' kun je ter plekke afrekenen via een betaalverzoek (QR). Neem contact op om een afspraak te maken om je bestelling op te komen halen via e-mail (klantenservice@nanaas.nl). 

Ik wil enkel posters en/of wenskaarten bestellen (brievenbuspakje), kan dat?
Uiteraard! Per 1 februari 2021 zijn de verzendkosten bij Nanaa's voor alle soorten pakketten hetzelfde, namelijk € 4,95 voor Nederland en € 7,95 voor België. In Nederland is deze prijs (á € 4,95) vergelijkbaar met de prijs van een brievenbuspakje, maar vergeleken met pakketpostprijzen een stuk voordeliger én je kunt je pakket in de gaten houden via Track & Trace. Ik heb er dus voor gekozen om alles via pakketpost te versturen, dan kan ik zicht blijven houden op de pakketten en zonodig hulp van de verzendpartner inschakelen wanneer een pakket vermist raakt.

Goed om te weten: ik hanteer een lager verzendtarief richting klanten dan ik betaal aan PostNL. Vanaf 2023 hanteert PostNL ook een energietoeslag op ieder pakket, maar deze bereken ik tot op heden (nog) niet door aan de klanten. Om die reden hanteer ik een minimale besteding van € 75,- voor gratis verzending. Graag je begrip!

Hoe wordt mijn bestelling verpakt?
Nanaa's verpakt alle bestellingen in kartonnen verzenddozen. Omdat er veel dozen bij de inkoop van de producten zitten, worden (bijna) alle dozen hergebruikt. Hiermee probeer ik de aanschaf van nieuw verpakkingsmateriaal zoveel mogelijk in te perken. Dit geldt ook voor bubbelplastic en overige folies. Ik recycle graag! Help je mee door je verzenddoos daarna bij het oud papier te zetten en het plastic te scheiden? Bedankt!

^ Terug naar boven

Bezorgen

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd? 
Na ontvangst van de betaling wordt de bestelling gereed gemaakt voor verzending en verstuurd via PostNL. Verwerking van je bestelling bedraagt ca. 1-2 werkdagen (wanneer je hebt gekozen voor betalen via iDEAL, Bancontact of Klarna), zodra je bestelling verzonden is (of in de planning staat) krijg je een bevestiging met Track&Trace-code per e-mail. Door drukte kan het soms wat langer duren, maar hierover probeer ik je altijd op de hoogte te stellen. Bestellingen worden verstuurd via pakketpost van PostNL, en Nanaa's is niet verantwoordelijk voor eventuele vertraging onderweg. Ook tijdens de feestdagen in december kan het zijn dat je bestelling er wat langer over doet dan verwacht in verband met de drukte bij PostNL. Helaas kunnen aan de levertijd geen rechten worden ontleend. 

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij bezorging?
Bestellingen worden verstuurd via pakketpost van PostNL, en zij doen één afleverpoging. Per 16 oktober 2019 is PostNL gestopt met een tweede afleverpoging, dit zorgt voor minder CO2-uitstoot en PostNL heeft de ervaring dat 95% van de pakketten bij de eerste afleverpoging worden aangenomen. Als er bij het afleveren niemand thuis is of geen gehoor wordt gegeven, zal de bezorger het pakket bij de buren afgeven of naar het dichtsbijzijnde PostNL-punt in je buurt brengen. 

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?
Ja, dat is mogelijk. Je kunt een ander afleveradres aangeven bij je bestelling. Ook als je bijvoorbeeld een cadeautje direct bij de ontvanger wil laten bezorgen of als je het pakket liever op je werk ontvangt. Je kunt ook aangeven dat je je bestelling bij een afhaallocatie van PostNL in je buurt wil ophalen voor het geval je niet thuis bent of dat gemakkelijker vindt. 

Bezorgen jullie ook bestellingen in het buitenland?
Op dit moment is Nanaa's gericht op verzenden binnen Nederland en naar België. Mocht je woonachtig zijn in een ander land en benieuwd zijn of je bij Nanaa's kunt bestellen, stuur dan even een e-mail naar klantenservice@nanaas.nl en dan kijk ik wat ik voor je kunnen doen! Hiervoor hanteer ik de standaardtarieven van PostNL die je kunt vinden op hun website.

^ Terug naar boven

 

Klachten en retourneren

Ik heb een kapot product ontvangen, wat nu?
Neem zo snel mogelijk contact op (het liefst binnen 24 uur na ontvangst van het product), met een duidelijke foto van het kapotte artikel, via klantenservice@nanaas.nl. Ik zal dan zo spoedig mogelijk contact met je opnemen om het op te lossen.

Kan ik ook ruilen of retourneren?
Natuurlijk! Het is belangrijk dat je tevreden bent over de service en blij bent met de producten. Mocht het onverhoopt voorkomen dat je iets gekocht hebt waar je een andere verwachting van had of wanneer je spijt hebt van je aankoop, kun je dit product (of producten) retour aanmelden binnen 14 dagen na ontvangst van de artikelen. Na het aanmelden van je retour heb je 14 dagen om het product/de producten terug te sturen. Deze voorwaarde kun je ook terugvinden in de algemene voorwaarden. Het herroepingsformulier kun je hier downloaden. Dit formulier is handig, maar niet verplicht.

Hieronder lees je hoe het retourneren werkt:

  1. Meld je retour binnen 14 dagen na ontvangst van je pakket aan via klantenservice@nanaas.nl, zodat ik weet dat ik een retourpakketje kunnen verwachten. Een e-mail volstaat met de nodige informatie (naam, ordernummer, bankrekeningnummer), eventueel mag je het herroepingsformulier invullen en bij je retourzending voegen.
     
  2. Ga zorgvuldig om met de producten en de verpakking. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kan Nanaa's deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg, en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

    N.B.: is het product beschadigd bij je aangekomen? Neem zo snel mogelijk contact op (het liefst binnen 24 uur na ontvangst van het product), met een duidelijke foto van het kapotte artikel, via klantenservice@nanaas.nl. Nanaa's zal dan zo spoedig mogelijk contact met je opnemen om het op te lossen.
     
  3. Na aanmelden van je retour heb je 14 dagen de tijd om het product/de producten terug te sturen. Bewaar gedurende deze tijd ook je verzendbewijs, zodat je je retour binnen deze periode kunt aantonen bij vertraging onderweg.
     
  4. Na ontvangst in goede orde, ontvang je het aankoopbedrag van het desbetreffende product binnen 14 dagen terug. Mocht je ervoor kiezen om een volledige order terug te sturen, ontvang je het totaal van de factuur inclusief verzendkosten retour. Kosten voor retourzendingen zijn volledig voor rekening van de koper. Zie hiervoor ook onze algemene voorwaarden.

Retour zenden kan naar onderstaand adres:
Nanaa's 
T.a.v. retouren
Pastoor Elsenstraat 15 
5706 VM  Helmond

Ik heb een klacht, aan wie kan ik die richten?
Als je een klacht hebt over de service, de producten of iets anders, dan hoort Nanaa's dit graag. Klanttevredenheid staat immers hoog in het vaandel. Mocht de klacht gaan over een gebrek wat betreft een artikel die je bij Nanaa's gekocht hebt, ontvangen we in de e-mail ook graag een duidelijke foto van het betreffende artikel waarin de aard van de klacht zichtbaar is. Je kunt deze klacht richten in een e-mail aan klantenservice@nanaas.nl t.a.v. Rianne van der Putten, waarna je klacht zal worden behandeld (binnen 14 dagen na ontvangst) en naar tevredenheid zal worden opgelost.

Nanaa's is aangesloten bij Stichting WebwinkelKeur. Wanneer klachten niet in onderling overleg opgelost kunnen worden, kun je je wenden tot Stichting WebwinkelKeur (http://www.webwinkelkeur.nl/), zij zullen gratis bemiddelen. Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heb je de mogelijkheid om de klacht te laten behandelen door de door Stichting WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie. De uitspraak hiervan is bindend en zowel de consument als Nanaa's stemmen in met deze uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaald dienen te worden aan de desbetreffende commissie. 

Ik raad je aan om klachten eerst bij Nanaa's kenbaar te maken door een e-mail te sturen naar bovenstaand e-mailadres. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


^ Terug naar boven

 

Keurmerk & klantbeoordeling

Heeft de webshop een keurmerk?
Nanaa's Online Conceptstore is goedgekeurd door WebwinkelKeur. De webshop is juridisch gecontroleerd en is aangesloten bij een geschillencommissie via WebwinkelKeur. Via dit keurmerk hebben klanten van Nanaa's ook de mogelijkheid om een review achter te laten.

Hoe verzamelen jullie reviews?
Nadat je een bestelling bij Nanaa's hebt geplaatst, ontvang je een e-mail van Webwinkelkeur met het verzoek om een review achter te laten. Je bent hierin vrij om een review over Nanaa's te plaatsen. Wel waardeer ik dit enorm! Niet alleen help je hier Nanaa's mee, maar samen zorgen we ook voor een stukje veilig internet voor anderen. Op dit moment beoordelen klanten de webshop met een 9+, en daar ben ik super trots op!

Wil je weten hoe Webwinkelkeur omgaat met je persoonsgegevens? Dit lees je in onze Privacy Verklaring onder punt 7.

Zijn de reviews echt? 
Ik  vind het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over de producten en service van Nanaa's. De beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door Webwinkelkeur. Webwinkelkeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van de reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn, lees je hier. De klanten van Nanaa's worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven.

^ Terug naar boven


Auteursrecht

Mag ik foto's/logo's/afbeeldingen of teksten op mijn eigen website of webshop gebruiken?
De foto's van producten en stylingfoto's zijn zelfgemaakt, en hier rust copyright op van Nanaa's/Ontwerpstudio Nanaa (Rianne van der Putten). Zonder toestemming mogen de foto's niet gebruikt worden. Als je een foto wilt gebruiken voor publicatie, kun je hiervoor contact opnemen via info@nanaas.nl, ik heb ook hoge resolutie foto's beschikbaar. Het watermerk mag niet verwijderd worden van de foto's. Af en toe maak ik gebruik van de foto's van de diverse leveranciers van onze producten. Ook deze foto's mogen niet zonder toestemming gebruikt worden.

Ook op alle teksten op deze website, waaronder ook deze 'Veelgestelde vragen', rust auteursrecht. Dat wil zeggen dat deze niet zonder toestemming overgenomen mogen worden. Alle teksten worden door Nanaa's/Ontwerpstudio Nanaa geschreven. Indien schending van het auteursrecht geconstateerd wordt, volgt een financiële consequentie die ik per e-mail met je zal communiceren. Zie ook de disclaimer

Ik wil graag gebruik maken van de teksten of teksten laten schrijven, kan dat?
Heb je een eigen webshop en heb je interesse in de teksten die door Nanaa's/Ontwerpstudio Nanaa gebruikt worden? Deze worden tegen betaling ter beschikking gesteld of op maat geschreven. Uiteraard zijn deze kosten lager dan de financiële consequentie wanneer e.e.a. zonder toestemming overgenomen wordt zoals hierboven omschreven. Neem hiervoor contact op via info@nanaas.nl. Ik ben je graag van dienst!

^ Terug naar boven

 

Webshop

Wie heeft het ontwerp van de webshop gemaakt?
Het is een eigen ontwerp van Nanaa's, gemaakt door ontwerpster Rianne van der Putten. Heb jij ook een eigen webwinkel via Mijnwebwinkel.nl, en heb je advies of een ontwerp nodig? Lees ook meer op de pagina Ontwerp & advies. Ik ben je graag van dienst met passend advies of een ontwerp op maat.

Van wie is de webshop?
Webshop Nanaa's is onderdeel van Ontwerpstudio Nanaa, studio voor grafische- en interieurvormgeving van Rianne van der Putten, gevestigd in Helmond (Noord-Brabant). Meer weten? Op de pagina Over Nanaa's vind je meer informatie over de eigenaresse, webshop en studio, op de pagina Ontwerp & advies vind je meer informatie over wat de ontwerpstudio voor jou kan betekenen.

^ Terug naar boven

 

© 2014 - 2024 Nanaa's Online Conceptstore | sitemap | rss