Veelgestelde vragen

Mocht je een vraag hebben, lees hieronder dan eerst bij de veelgestelde vragen of het antwoord erbij staat. Mocht je het antwoord op je vraag niet kunnen vinden, geniet de voorkeur om een e-mail te sturen naar klantenservice@nanaas.nl, we streven ernaar deze iedere werkdag én in het weekend te beantwoorden. Uiteraard kun je ook telefonisch contact opnemen op zaterdag van 10.00 - 17.00 uur, op telefoonnummer 06-214 10 214 (Rianne van der Putten, Nanaa's/Ontwerpstudio Nanaa). Je mag op dat nummer ook altijd een Whatsapp-berichtje sturen wanneer je een vraag hebt.

Liever chatten? Je kunt live chatten met Nanaa's, meestal online op zaterdag tussen 10.00 en 17.00 uur. Klik hier om naar de Klets-pagina te gaan (opent in een nieuw venster).

Vragen over: Bestellen - Producten - VerzendkostenBezorgen - Klachten & retourneren - Webshop


Bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Bij ieder product die je in de webshop ziet kun je kiezen voor 'Voeg toe aan winkelwagen'. Kies eerst een aantal en/of maat van het product, waarna je het product in de winkelwagen kunt plaatsen. Door te klikken op 'Winkelwagen' zie je de inhoud, en de stap waarin je je bevindt in het bestelproces (stap 1 van 4). Bij iedere stap wordt uitgelegd wat gedaan moet worden, en wanneer je de betaling uit kunt voeren (vooraf overmaken, betalen via factuur of iDEAL). Na het doorlopen van alle stappen is de bestelling geplaatst en krijg je via e-mail een bevestiging.

Kan ik hulp krijgen bij bestellen?
Geen enkel probleem! Nanaa's is telefonisch bereikbaar op zaterdag van 10.00 - 17.00 uur op telefoonnummer 06-214 10 214 (Rianne van der Putten, Nanaa's/Ontwerpstudio Nanaa). Doordeweeks zijn we i.v.m. full time werkzaamheden als interieurontwerper beperkt telefonisch bereikbaar. Je kunt ook 7 dagen per week een e-mailtje sturen naar klantenservice@nanaas.nl of een Whatsapp-bericht naar bovenstaand telefoonnummer,  er wordt naar gestreefd om iedere werkdag én in het weekend wel via e-mail en Whatsapp vragen te beantwoorden. Je kunt ook live chatten, Nanaa's is meestal online op zaterdag tussen 10.00 - 17.00 uur.

Zijn alle producten op voorraad in de webshop? 
In principe zijn alle producten in de webshop ook daadwerkelijk op voorraad, tenzij anders aangegeven. Er wordt naar gestreefd om producten die uitverkocht zijn van de website af te halen, om teleurstelling te voorkomen. Bij ieder product kun je ook precies zien hoeveel we deze nog op voorraad hebben (wijzigingen voorbehouden), dit is ook handig als je meerdere stuks van hetzelfde product wil aanschaffen.

Hoe kan ik betalen in de webshop?
In de winkelwagen kun je direct de betaalwijze kiezen (je rekening wordt hier nog niet belast). Bij Nanaa's kun je veilig en gemakkelijk betalen via iDEAL. Betaal je liever niet via iDEAL? Je kunt ook kiezen voor 'vooraf overmaken' (per overboeking op IBAN NL14 KNAB 0205 7885 48, op naam van Ontwerpstudio Nanaa). Nadat wij de betaling hebben ontvangen wordt je bestelling ingepakt en verstuurd binnen 1 á 2 werkdagen. Betaal je liever achteraf? Kies dan voor 'betalen via factuur' (betalen binnen 14 dagen na ontvangt van je pakketje), en je ontvangt een factuur bij je pakket én via e-mail.

Kan mijn bestelling als cadeau ingepakt worden?
Uiteraard! Geef in je winkelwagen bij stap 2 onder 'Eventuele opmerkingen' aan dat het graag ingepakt moet worden, en Nanaa's pakt het gratis voor je in. Meer informatie over onze cadeauservice vind je hier. Het cadeautje kan ook direct bij degene voor wie het cadeautje is afgeleverd worden, zie hiervoor 'Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?', hieronder.

Kan ik korting krijgen op mijn bestelling?
Eens in de zoveel tijd geeft Nanaa's zelf kortingscodes uit, welke in een bepaalde periode geldig zijn. Als je op de hoogte wilt blijven van kortingscodes kun je je inschrijven voor de nieuwsbrief of Nanaa's volgen op Facebook of Twitter. Uiteraard kun je door middel van een gekregen cadeaubon van Nanaa's ook korting krijgen op je bestelling.

Kan ik ook met een cadeaubon betalen?
Ja, je kunt met de Nanaa's cadeaubon ook betalen. Je kunt deze gemakkelijk in de webshop bestellen onder de categorie 'Cadeau & inpakken'. De cadeaubon krijg je gedrukt thuisgestuurd in een mooie envelop. Op de cadeaubon vind je een code die je kan toevoegen aan de winkelwagen, waarna het bedrag meteen wordt verrekend. Wil je iemand verrassen met een cadeaubon? De cadeaubon kan ook direct bij de ontvanger afgeleverd worden, zie hiervoor ' Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?', hieronder. Wil je enkel een cadeaubon bestellen, stuur ons dan een e-mail dan regelen we e.e.a. betreft de verzendkosten voor je.

^ Terug naar boven


Producten

Kan ik de producten ergens bekijken?
Alle producten kun je in webshop bekijken, met diverse foto's en informatie over de producten. Nanaa's heeft geen fysieke winkel, dus helaas kun je de producten niet in het echt komen bekijken. Wel staat Nanaa's zo nu en dan op verkoopmarkten en/of evenementen, waar dit wel mogelijk is. Via de website, nieuwsbrief en social media word je hierover op de hoogte gehouden. Lees hier meer over komende beurzen en/of evenementen.

Komen de kleuren van de artikelen in de webshop altijd overeen met de geleverde producten?
Natuurlijk. Wel kunnen kleuren op een foto op ieder beeldscherm er anders uit zien. Nanaa's probeert je zo goed mogelijk te informeren over de juiste kleur van het product, maar in werkelijkheid kan het iets afwijken van de foto. Er wordt veel aandacht besteedt aan de fotografie van de producten in de webshop, om je zo goed mogelijk te informeren over de kleur en het materiaal. Helaas kunnen hier geen rechten aan worden ontleend. 

Mag ik foto's van de producten op mijn eigen website of webshop gebruiken?
Nee, de meeste foto's van de producten worden door Nanaa's zelf gemaakt. Op deze foto's rust copyright van Nanaa's/Ontwerpstudio Nanaa (Rianne van der Putten), en mogen niet zonder toestemming gebruikt worden. Als je een foto wilt gebruiken voor publicatie kun je hiervoor contact opnemen via info@nanaas.nl. Het watermerk mag niet verwijderd worden van de foto's. Foto's die niet zelf gefotografeerd zijn, krijgt Nanaa's van de diverse leveranciers van de producten. Deze mogen ook niet zonder toestemming van de desbetreffende leverancier gebruikt worden.

^ Terug naar boven


Verzendkosten

Wat zijn de verzendkosten?
Alle bestellingen worden verstuurd via PostNL, kosten van een standaardpakket tot 10 kg zijn € 5,85 voor Nederland en € 8,75 (tarieven per 4 april 2017) voor België. Pakketten zwaarder dan 10 kg brengen extra kosten met zich mee, en Nanaa's hanteert hiervoor de standaardtarieven van PostNL. Nanaa's hanteert een gratis verzending bij een bestelling > € 75,- voor Nederland, en > € 100,- voor België.

Ik wil mijn bestelling graag op komen halen, kan dat?
Mocht je in Helmond of de directe omgeving wonen dan is ophalen op afspraak mogelijk (in de avonduren en op zaterdag), neem dan even contact op via e-mail (klantenservice@nanaas.nl) of telefoon (06-214 10 214, zaterdag van 10.00 - 17.00 uur) om een afspraak te maken. Indien je hiervan gebruik wilt maken, kies dan bij 'Betaalwijze' voor 'betalen bij afhalen'. De verzendkosten worden dan automatisch van je factuur verwijderd. Bij het ophalen van je bestelling is het mogelijk om ter plekke te pinnen of om het bedrag contant te voldoen. Indien gewenst kun je ook achteraf betalen met de factuur.

Ik wil enkel posters en/of wenskaarten bestellen (brievenbuspakje), kan dat?
Uiteraard! Omdat we ook kleinere, breekbare producten in de webshop hebben, staan de standaardverzendkosten op € 5,85, in verband met het feit dat niet alles door de brievenbus kan. Het kan natuurlijk zijn dat je juist alleen producten wilt bestellen die wel door de brievenbus passen, zoals onze posters of wenskaartjes. Neem dan gerust contact op, dan maken we een speciale kortingscode voor je, zodat het je het verschil in verzendkosten als korting op je bestelling krijgt. De verzendkosten van een brievenbuspakje zijn € 3,50 (je ontvangt dus een kortingscode van € 2,35).

^ Terug naar boven


Bezorgen

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd? 
Na ontvangst van de betaling (of direct na je bestelling, wanneer je kiest voor 'betalen via factuur' of betaald via iDEAL) wordt de bestelling gereed gemaakt voor verzending en verstuurd via PostNL. Levertijd bedraagt 1 á 2 werkdagen, zodra je bestelling verzonden is krijg je van ons een bevestiging per e-mail. Bestellingen worden verstuurd via pakketpost van PostNL, en Nanaa's is niet verantwoordelijk voor eventuele vertraging onderweg. Ook tijdens de feestdagen in december kan het zijn dat je bestelling er wat langer over doet dan verwacht in verband met de drukte bij PostNL. Helaas kunnen aan de levertijd geen rechten worden ontleend. 

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij bezorging?
Bestellingen worden verstuurd via pakketpost van PostNL, en zij doen twee afleverpogingen. Als er bij het afleveren niemand thuis is of geen gehoor wordt gegeven, zal de bezorger het pakket bij de buren afgeven, tenzij anders aangegeven (indien je dit niet wenst, graag aangeven bij je bestelling bij 'Eventuele opmerkingen', dan geven we dit door aan PostNL en schrijven we het op je pakket). Vergeten deze opmerking erbij te vermelden? Hang dan een briefje op je brievenbus voor de postbode. Indien het pakket na twee afleverpogingen niet is aangenomen, heb je drie weken de tijd om je pakket bij het postkantoor in je buurt op te halen.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?
Ja, dat is mogelijk. Je kunt een ander afleveradres aangeven bij je bestelling. Ook als je bijvoorbeeld een cadeautje direct bij de ontvanger wil laten bezorgen of als je het pakket liever op je werk ontvangt.

Bezorgen jullie ook bestellingen in het buitenland?
Op dit moment is Nanaa's gericht op verzenden binnen Nederland en naar België. Mocht je woonachtig zijn in een ander land en benieuwd zijn of je ook bij ons kunt bestellen, stuur dan even een e-mail naar klantenservice@nanaas.nl en dan kijken we wat we voor je kunnen doen! Ook hiervoor hanteren we de standaardtarieven van PostNL die je kunt vinden op de website.

^ Terug naar boven


Klachten & retourneren

Ik heb een kapot product ontvangen, wat nu?
Neem zo snel mogelijk contact op (het liefst binnen 24 uur), met een duidelijke foto van het kapotte artikel, via klantenservice@nanaas.nl. Nanaa's zal dan zo spoedig mogelijk contact met je opnemen om het op te lossen.

Kan ik ook ruilen of retourneren?
Natuurlijk! Het is belangrijk dat je tevreden bent over de service en blij bent met de producten. Mocht het onverhoopt voorkomen dat je iets gekocht hebt waar je een andere verwachting van had of wanneer je spijt hebt van je aankoop, kun je dit product retourneren binnen 14 dagen na ontvangst van de artikelen. Deze voorwaarde kun je ook terugvinden in de algemene voorwaarden. Het herroepingsformulier kun je hier downloaden.

Meld je retour aan via klantenservice@nanaas.nl, zodat we weten dat we een retourpakketje kunnen verwachten. Een e-mail volstaat met de nodige informatie (naam, ordernummer, bankrekeningnummer), eventueel mag je het herroepingsformulier invullen en bij je retourzending voegen. Verpak het onbeschadigde product goed en beschermd in originele verpakking, om beschadiging te voorkomen. Na ontvangst in goede orde, ontvang je het aankoopbedrag van het desbetreffende product binnen 14 dagen terug. Mocht je ervoor kiezen om een volledige order terug te sturen, ontvang je het totaal van de factuur inclusief verzendkosten retour. Kosten voor retourzendingen zijn volledig voor rekening van de koper. Zie hiervoor ook onze algemene voorwaarden.

Retour zenden kan naar onderstaand adres:
Nanaa's 
T.a.v. retouren
Kanaaldijk Zuid-West 7A 
5706 LD  Helmond

Ik heb een klacht, aan wie kan ik die richten?
Als je een klacht hebt over de service, de producten of iets anders, dan hoort Nanaa's dit graag. Klanttevredenheid staat immers hoog in het vaandel. Mocht de klacht gaan over een gebrek wat betreft een artikel die je bij Nanaa's gekocht hebt, ontvangen we in de e-mail ook graag een duidelijke foto van het betreffende artikel waarin de aard van de klacht zichtbaar is. Je kunt deze klacht richten in een e-mail aan klantenservice@nanaas.nl, waarna je klacht zal worden behandeld (binnen 14 dagen na ontvangst) en naar tevredenheid zal worden opgelost.

^ Terug naar boven


Webshop

Wie heeft het ontwerp van de webshop gemaakt?
Het is een eigen ontwerp van Nanaa's, gemaakt door ontwerpster Rianne van der Putten. Heb jij ook een eigen webwinkel via Mijnwebwinkel.nl, en heb je advies of een ontwerp nodig? Dan kun je altijd contact opnemen met Ontwerpstudio Nanaa. Op de website kun je het portfolio bekijken, en je vind daar de nodige gegevens om contact op te nemen. Ontwerpstudio Nanaa voorziet je graag van advies of realiseert graag een ontwerp voor je!

Van wie is de webshop?
Webshop Nanaa's is onderdeel van Ontwerpstudio Nanaa, studio voor grafische- en interieurvormgeving van Rianne van der Putten, gevestigd in Helmond (Noord-Brabant). Meer weten? Op de pagina Over Nanaa's vind je meer informatie over de eigenaresse, webshop en studio.

^ Terug naar boven

© 2014 - 2017 Nanaa's | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie